stjertfralla

Alla inlägg under april 2012

Av PALLE Stjärtsson - 13 april 2012 19:49

tjooflööööjt! Idag har jag varit på stan med snygg denka!

Vi har ba gjjort allt skåjj, sen såg jag siisi och hennes ven, jag sprang fram och sket rakt i hennes ansikte och hon

ba juuhhh! och sprang iveg med byxorna ned dragna till toaleten. När hon kom tibaka stopade jag en gurka i mitt anus 

och gned sen tvingade jag hon eta den! hon tykte den var lite god. Sen på busen hem sat en gamal kerring och jag sa te hennes; du är bara så lejd! då kolade hom sur på mig så jag blev sur och spotade i henes byxor! 

tack och hej mysli

Av PALLE Stjärtsson - 13 april 2012 19:40

Nya frågor

 
En stenig typ

En stenig typ

Måndag 27 feb 20:28

Gillar du sten?/En stenig typ

 

Sten gillar sten     

 
Ann Al

Ann Al

Tisdag 28 feb 13:53

Jag har analsprikor!!
Gjälp mej...

 

Pröva med att gnida trä, funkar alltid!

 
DICK

DICK

Tisdag 28 feb 13:57

Mitt anus har bölder!!
Hjelp mei

 

Testa att ta sten och köra upp!
  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag gillar sten

KOLLA!!!

http://fuldans.se/?v=omulgmqpal

Översätt min stjärt =)

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards