stjertfralla

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

ÖöÖöÖöÖöÖö

Av PALLE Stjärtsson - 20 februari 2012 17:06

Asså jag e bah så tröt på sissi och pernilla, dom bah å vad snyg du e denka!

och satte sig i hans bord! på min plats! och jag bah där ä min plats och dom bah hihihihi!!!

Sen såg jag en sten som var brun! det var Ante som hade ferjat den med krita, så himla dum!

Jag bah neeeeeej!!! åså såg stenen ut så här   

Kött e gött rött och sött

 
 
Ingen bild

Leif

20 februari 2012 18:06

Jag tycker bah du e så fin asså sissi låter som värsta slöddret och jag att stenar kommer att regera baaah Daaaa.. Denka låter som någon ful faun

PALLE Stjärtsson

21 februari 2012 17:08

Tack göllet det var öppfriskande

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PALLE Stjärtsson - 13 april 2012 19:49

tjooflööööjt! Idag har jag varit på stan med snygg denka! Vi har ba gjjort allt skåjj, sen såg jag siisi och hennes ven, jag sprang fram och sket rakt i hennes ansikte och hon ba juuhhh! och sprang iveg med byxorna ned dragna till toaleten. När h...

Av PALLE Stjärtsson - 13 april 2012 19:40

Nya frågor   En stenig typ Måndag 27 feb 20:28 Gillar du sten?/En stenig typ   Svar: Sten gillar sten          Ann Al Tisdag 28 feb 13:53 Jag har analsprikor!!Gjälp mej...   Svar: Pröva med att gnida ...

Av PALLE Stjärtsson - 21 februari 2012 17:24

8 unika besökare, jag dddör bah   sten=gott

Av PALLE Stjärtsson - 21 februari 2012 17:08


Är det bara jag som tucker att ica jerry er sexig! han är ssååååå snyygggo! jag bah gud va du e snygg jerry!  Sen såg jag en bild på en fisk och jag dreglade ner miin truuja!  Her är den! Suuuuuuuuuuuut !! Ida kom sissi fram och puklade ...

Av PALLE Stjärtsson - 20 februari 2012 18:05

Torkel Måndag 20 feb 18:01 Mitt anus har fastnat i toan. SNÄLLA HJÄLP MIG ;((   PALLE Stjärtsson Måndag 20 feb 18:04 Gnid trä mot röven, funkar alltid!             Tack och hej min stjärt står mot frej  ...

Presentation


Jag gillar sten

KOLLA!!!

http://fuldans.se/?v=omulgmqpal

Översätt min stjärt =)

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards